Workshop-uri

Cu totii, ne dorim sa crestem, noi, ca indivizi dar  si organizatiile in care activam.

Mediul extern este extrem de competitiv si presiunea este mare din multe perspective: vrem sa ne crestem vanzarile, sa avem o pozitie buna in piata, sa crestem profitul in timp ce scadem costurile, sa ne pliem pe schimbarile legislative. Dar toate aceste obiective se realizeaza prin aportul Line Managerilor  si Specialistilor din organizatie.

De aceea, TBS, amplu implicat intr-o multitudine de procese de Human Resources, va invita sa continuati sa va dezvoltati!

Am pregatit Workshop -uri  diverse dedicate specialistior din Human Resources, Line Mangerilor din companii ce doresc sa isi imbunatateasca cunostintele despre leadershipul resurselor umane, dar si celor ce vor sa inceapa o cariera in Human Resources.

O alta linie de workshop-uri este dedicata celor care doresc orientare in cariera sau doresc sa isi dezvolte cariera, celor care au dificultati in cariera actuala si isi doresc o schimbare.

Workshopurile sunt livrate în sistem open, in house și / sau on-line

Doresti sa faci cariera in HR? Vrei sa intelegi mai bine care sunt procesele ce se deruleaza in HR si ce presupun joburile  precum HR Business Partner, Talent Acquisition Specialist, Talent development Specialist, Learning  Specialist , HR Operations Specialist.sau esti Line Manger si stii ca este important  sa ai cunostinte adecvate despre People management.

TBS a creat un workshop aplicat în care vei experimenta :

  • strategii, tehnici si metode de sourcing, recrutare si selectie,
  • metode de evaluare,
  • procesul de induction /onboarding al noilor intrati in organizatie
  • politici motivationale (dezvoltare personala cat si modalitati de analiza si implementare a compensatiilor si beneficiilor)
  • last but not least despre retention…o adevarata problema curenta pentru orice companie

Deciziile de recrutare pot avea un impact de durată asupra succesului viitor al organizațiilor si acest “ghid” te poate ajuta sa stii foarte clar ce ai de facut.

Recrutarea de personal nou este costisitoare atât din punct de vedere al timpului, al eforturilor, cât și al costurilor pentru acest proces. Astfel retentia personalului este deosebit de importanta.

Vom intelege cum facem corect selectia candidatilor in conformitate cu profilul postului si cultura organizatiei astfel incat acestia sa ofere cele mai bune rezultate pentru organizatie dar si pentru succesul carierei lor.

Pasii dintre recrutare si retentie sunt esentiali pentru fiecare HR si manager.

Obiectivul workshop-ului:

Ne dorim sa intelegi  executia unui proces de recrutare si selectie!

Ce vom face? Vom vedea cum se face sourcingul, vom vorbi despre linkuri de specialitate (digitalul ), vom folosi teste specifice si tehnici de interviuri.

O sa abordam importanta inductionului pentru  talentele nou intrate in Companie. Si o  sa discutam deschis despre cum sa iti motivezi angajatii dar si cum sa implementezi o politica de Reward.

Beneficiile participării la acest workshop:

Printr-o combinație de discutii, exerciții și studii de caz, vei învăța să derulezi o campanie de recrutare eficientă de la început până la sfârșit, cum se face o integrare optima a candidatului selectat, precum si componenta pachetului de remunerare oferit.

In cadrul workshop-ului ului vom discuta despre Induction / Onboarding pentru noul venit in Organizatie si importanta conceptelor pentru intelegerea modului de operare, a politicilor si procedurilor interne.

Până la sfârșitul acestui eveniment vei putea să:

  • Identifici corect cerințele jobului pentru care faci recrutari
  • Intelegi standardele așteptate de candidați
  • Definesti indicatorii de evaluare adecvați
  • Produci structuri de întrebări specifice
  • Proiectezi instrumente de selecție suplimentare
  • Administrezi eficient campania de recrutare
  • Executi un plan de integrare / onboarding
  • Intelegi metode & politici de motivare a noului venit in organizatie din punct de vedere al pachetului salarial dar si al dezvoltarii acestuia in cadrul Companiei.

Facilitatori:  

Daniela Necefor – peste 20 de ani experienta in executive search si recrutare, consiliere corporate si individuala. Certificari : Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

Esti in impas in cariera?

Vrei sa aflii informatii despre trendurile in piata?

Nu stii ce profil iti este potrivit?

Esti demotivat din cauza esecurilor la interviuri?

Ai inca emotii inainte si la interviuri?

Obiective

Acest workshop interactiv are ca scop să te ajute să gasesti răspunsurile la aceste întrebări.

Se adreseaza persoanelor aflate deja  in activitate profesionala, intr-un moment incert al carierei profesionala.  Te vei cunoaște mai bine si vei intelege cum sa iti dezvolti cariera.

Workshop-ul de reorientare in carieră te va ajuta să:

  • Răspunzi corect întrebărilor: Unde sunt acum? Unde vreau să merg? Mi se potriveste jobul actual, imi place sau imi doresc altceva?
  • Evaluezi elementele ce ar trebui luate în considerare atunci când imi caut următorul loc de muncă?
  • Sa folosesti cel mai modern test in a te evalua in directia stabilirii oportunitatilor necesare unei alegeri profesionale adevacte tie
  • Intelegi ce competențe de bază necesită jobul spre care doresti să te indrepti
  • Intelegi ce acțiuni iei chiar acum pentru a te poziționa mai bine pe piața muncii
  • Refaci CV-ul si profilul on-line și sa identifici competențele de bază pentru domeniul în care doresti să activezi
  • Realizezi designul unui plan de acțiune pentru ati atinge mai bine obiectivele pe plan profesional.
  • Te promovezi pe platformele online
  • Sustii un interviu
  • Negociezi pachetele salariale
  • Iti recapeti incredrea in tine

Facilitatori :

Daniela Necefor – peste 20 de ani experienta in executive search si recrutare, consiliere corporate si individuala. Certificari : Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

Esti elev de liceu si nu stii ce cariera ti se potiveste?

Esti student si nu stii spre ce functiune/ industrie sa te indrepti ? Nu stii piata muncii, nu stii cum e o fisa de post, o organigrama?

Vrei sa afli evaluarea ta vocationala?

Sau esti in situatia in care déjà lucrezi de 1-2 ani si constati ca jobul nu ti se potriveste? Ca departamentul si organizatia nu ti se potrivesc?

Obiective

Acest workshop interactiv are ca scop să te ajute să gasesti răspunsurile la aceste întrebări. Se adreseaza persoanelor care doresc sa afle ce drum sa urmeze dar si celor aflate la inceput de cariera. Te vei cunoaște mai bine si vei intelege spre ce job te indrepti astfel sa incat sa fii implinit profesional.

 

Workshop-ul de Orientare in Carieră te va ajuta să:

  • Sa folosesti cel mai modern test in a te evalua in directia stabilirii educatiei profesionale si indrumarii vocationale necesare unei alegeri profesionale adevacte tie
  • Răspunzi corect întrebărilor: Unde sunt acum? Ce drum profesional mi se potriveste?
  • Stabilesti elementele ce ar trebui luate in considerare atunci când stii catre ce domeniu sa te indrepti?
  • Intelegi daca facultatea / studiile urmate te pot ajuta in alegerea jobului ales?
  • Afli ce domeniu conex poti alege astfel incat sa te poti dezvolta profesional si consideri ca ai facut o alegere buna
  • Descoperi care sunt domeniile ce ti se potrivesc
  • Intelegi cum te poate ajuta digital-ul pentru a fii informat.

 

Facilitatori :

Daniela Necefor – peste 20 de ani experienta in executive search si recrutare, consiliere corporate si individuala. Certificari : Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

 

 

Workshop-ul se adreseaza  departamentelor de Human Resources care nu au inca implementat acest concept in cadrul organizatiei sau doresc sa afle mai multe despre acest concept.

De asemenea, este foarte util celor ce vor sa inceapa / dezvolte o cariera in Human Resources.

Ce se discuta / prezinta in acest workshop?

In cadrul workshop-ului se vor discuta aspecte legate de dezvoltarea pietei muncii din punct de vedere al pachetelor de remunerare si corelatia dintre acestea si politicile interne ale organizatiilor

  • Sunt corect platit pentru munca depusa pe jobul actual si in corelatie cu impactul jobului meu in organizatie? Aceasta este o intrebare pe care si – o pune fiecare angajat (nou sau cu vechime in firma respectiva).
  • Esti in HR, stii sa implementezi politica de Remunerare?
  • Care sunt elementele pachetului salarial?
  • Este pachetul de beneficii aliniat cu practica pietei?
  • Stii cum se stabileste valorea de piata a jobului tau?

 

Sunt doar cateva aspecte ce vor fi atinse in cadrul workshop-ului.

Facilitatori:

Daniela Necefor – peste 20 de ani experienta in executive search si recrutare, consiliere corporate si individuala. Certificari : Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

Esti Line Manager?

Ti se spune ca nu comunici bine cu oamenii din subordine?

Stii sa cascadezi informatia catre angajati?

Stii sa comunici corect cu colegii din organizatie?

Este fiecare constient de targeturile/ obiectivele si termenele lui ?

Stii cum sa dai un feedback?

Stii sa iti motivezi angajatii?

Cand si cum evaluezi performanta angajatului?

Pe ce criterii se stabileste evaluarea performantei?

Sunt cateva aspecte ce se vor discuta in cadrul workshopului.

Obiectiv

Evaluarea performantei este un proces deosebit de important in calendarul activitatilor anuale dedicate “People” si realizate de catre Line Manageri si HR.

Rezultatele evaluarii impacteaza succesul angajatului si organizatia. De aceea, ne propunem sa analizam acest process in profunzime.

Workshop-ul este dedicat in principal, managerilor si specialistilor din Human Resources. Dar el este deschis tuturor doritorilor interesati de acest topic.

Beneficii

Performanta individuala are un rol primordial in realizarea indicatorilor de performanta ale organizatiei si are impact catre toti angajatii, colegii tai.

Vom discuta si vom intelege procesul de evaluare a performantei si cum se comunica rezultatele.

  • Exista in organizatie un proces clar si transparent al evaluarii performantei individuale ? Pe ce criterii se face evaluarea?
  • Cum impacteaza performanta traseul in cariera?
  • Cum ii comunici angajatului aspectele legate de performanta sa? (aici despre one-to-one cu line managerul si despre feedback)

 

La final ne vom axa pe Feedback  si vom constientiza importanta lui in toate aspectele vietii profesionale dar si personale.

Facilitatori:

Daniela Necefor – peste 20 de ani experienta in executive search si recrutare, consiliere corporate si individuala. Certificari : Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

 

O echipă cool în orice situație este visul oricărui manager. Încrederea că te poți baza pe colaboratori pe orice ‘vreme’ de business se poate construi cu exerciții construite pe situații reale.

Daca vă veți juca din timp de-a riscurile strategice într-un mediu controlat, orice turbulență din mediul de business va fi ‘business as usual’.

Echipa va trage în aceeași direcție supusă stres neașteptat? Rolurile și responsabilitățile vor fi fost testate? Personalități inerent diferite vor lucra coerent?

 

Obiectiv

Testarea funcționalității echipei de management în situații limită

Testarea rutinelor de comunicare internă

Identificarea reacțiilor potrivite pentru a face față neprevăzutului

 

Beneficii

O echipă coerentă în orice situație - fără agende ascunse, fără 'silozuri'

Abordarea cu încredere a situațiilor limită;

Concepte și procese cheie bine înțelese:

 

Cum?

Procesul evaluării riscurilor la nivel strategic este primul prilej al exersării colaborarii între membrii echipei. Funcțiunile au roluri diferite, dinamici diferite, abordări diferite. Un efort de generare a consensului pe situații concrete va face echipa mai coerentă.

Un exercițiu de gestionare a crizelor bazat pe un scenariu realist. Vom vedea cum poate afecta presiunea unei crize reacțiile altor companii, cum ne coordonăm ca să aflăm în timp util informația relevantă și cum reacționăm coordonat sub stres. O simulare bazată pe o situație reală va solicita la maxim relațiile dintre membrii echipei.

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Principiile etice ale companiei

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce să alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 de ani in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la workshop-uri interactive pana la strategii complexe de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu? Nu ezita să ne contactezi.

Job-uri Disponibile

Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.