Workshop-uri

Cu totii, ne dorim sa crestem, noi, ca indivizi dar  si organizatiile in care activam.

Mediul extern este extrem de competitiv si presiunea este mare din multe perspective: vrem sa ne crestem vanzarile, sa avem o pozitie buna in piata, sa crestem profitul in timp ce scadem costurile, sa ne pliem pe schimbarile legislative. Dar toate aceste obiective se realizeaza prin aportul Line Managerilor  si Specialistilor din organizatie.

De aceea, TBS, amplu implicat intr-o multitudine de procese de Human Resources, va invita sa continuati sa va dezvoltati!

Am pregatit Workshop -uri  diverse dedicate specialistior din Human Resources, Line Mangerilor din companii ce doresc sa isi imbunatateasca cunostintele despre leadershipul resurselor umane, dar si celor ce vor sa inceapa o cariera in Human Resources.

O alta linie de workshop-uri este dedicata celor care doresc orientare in cariera sau doresc sa isi dezvolte cariera.

Grup țintă:

Oricine simte că a sosit momentul să facă altceva decât până acum pe plan profesional. Sau oricine simte că nu mai merge la locul de muncă cu plăcerea cu care mergea înainte. Sau oricine își simte locul de muncă amenințat de schimbările economice.

Durata (în funcție de numărul de participanți):

½ zi sau 1 zi (face-to-face) sau 2 module a câte 2,5 ore (online)

 

Ești în impas în carieră? Vrei să afli care sunt trendurile în piață? Nu știi ce profil ți se potrivește? Esti demotivat din cauza eșecurilor de la muncă sau de la interviuri? Ai încă emoții înainte de un interviu și pe timpul acestuia?

Obiective:

Acest workshop interactiv are ca scop să te ajute să găsești răspunsurile la aceste întrebări. Se adreseaza persoanelor aflate deja  in activitate profesionala, intr-un moment incert al carierei lor profesionale. Te vei cunoaște mai bine și vei înțelege cum să îți dezvolți cariera.

Workshop-ul de (re)orientare în carieră te va ajuta să:

  • răspunzi corect întrebărilor de genul: Unde sunt acum? Unde vreau să ajung? Mi se potrivește jobul actual, îmi place sau îmi doresc de fapt altceva?
  • evaluezi elementele ce ar trebui luate în considerare atunci când îți cauți un alt loc de muncă;
  • folosești cel mai modern test în a te evalua, în vederea stabilirii oportunităților necesare unei alegeri profesionale potrivite ție personal;
  • înțelegi ce competențe de bază necesită jobul spre care dorești să te îndrepți;
  • înțelegi ce acțiuni poți lua chiar acum pentru a te poziționa mai bine pe piața muncii;
  • îți refaci CV-ul și profilul on-line și să identifici competențele tale pentru domeniul în care doresti să activezi;
  • creionezi un plan de acțiune pentru a-ți atinge obiectivele pe plan profesional;
  • pleci cu un plan de carieră pe termen scurt și mediu;
  • știi cum să te promovezi pe platformele online de specialitate;
  • știi cum să susții un interviu ca un profesionist;
  • știi cum să îți negociezi pachetul salarial;
  • îți recapeți încrederea în tine!
  • Tips & Tricks pentru un interviu de succes

Facilitatori:

Daniela Necefor – Cu o experientă de peste 20 de ani în management și consultantă, avand experienta in companii multinationale in domeniul ingineriei, finantelor si resurselor umane.  Certificari: Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Principiile etice ale companiei

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce să alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 de ani in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la workshop-uri interactive pana la strategii complexe de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu? Nu ezita să ne contactezi.

Job-uri Disponibile

Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.