Workshop-uri

Cu totii, ne dorim sa crestem, noi, ca indivizi dar  si organizatiile in care activam.

Mediul extern este extrem de competitiv si presiunea este mare din multe perspective: vrem sa ne crestem vanzarile, sa avem o pozitie buna in piata, sa crestem profitul in timp ce scadem costurile, sa ne pliem pe schimbarile legislative. Dar toate aceste obiective se realizeaza prin aportul Line Managerilor  si Specialistilor din organizatie.

De aceea, TBS, amplu implicat intr-o multitudine de procese de Human Resources, va invita sa continuati sa va dezvoltati!

Am pregatit Workshop -uri  diverse dedicate specialistior din Human Resources, Line Mangerilor din companii ce doresc sa isi imbunatateasca cunostintele despre leadershipul resurselor umane, dar si celor ce vor sa inceapa o cariera in Human Resources.

O alta linie de workshop-uri este dedicata celor care doresc orientare in cariera sau doresc sa isi dezvolte cariera, celor care au dificul.....

Esti Line Manager?

Ti se spune ca nu comunici bine cu oamenii din subordine?

Stii sa cascadezi informatia catre angajati?

Stii sa comunici corect cu colegii din organizatie?

Este fiecare constient de targeturile/ obiectivele si termenele lui ?

Stii cum sa dai un feedback?

Stii sa iti motivezi angajatii?

Cand si cum evaluezi performanta angajatului?

Pe ce criterii se stabileste evaluarea performantei?

Sunt cateva aspecte ce se vor discuta in cadrul workshopului.

Obiectiv

Evaluarea performantei este un proces deosebit de important in calendarul activitatilor anuale dedicate “People” si realizate de catre Line Manageri si HR.

Rezultatele evaluarii impacteaza succesul angajatului si organizatia. De aceea, ne propunem sa analizam acest process in profunzime.

Workshop-ul este dedicat in principal, managerilor si specialistilor din Human Resources. Dar el este deschis tuturor doritorilor interesati de acest topic.

Beneficii

Performanta individuala are un rol primordial in realizarea indicatorilor de performanta ale organizatiei si are impact catre toti angajatii, colegii tai.

Vom discuta si vom intelege procesul de evaluare a performantei si cum se comunica rezultatele.

  • Exista in organizatie un proces clar si transparent al evaluarii performantei individuale ? Pe ce criterii se face evaluarea?
  • Cum impacteaza performanta traseul in cariera?
  • Cum ii comunici angajatului aspectele legate de performanta sa? (aici despre one-to-one cu line managerul si despre feedback)

 

La final ne vom axa pe Feedback  si vom constientiza importanta lui in toate aspectele vietii profesionale dar si personale.

Facilitatori:

Daniela Necefor – Cu o experientă de peste 20 de ani în management și consultantă, avand experienta in companii multinationale in domeniul ingineriei, finantelor si resurselor umane.  Certificari: Consilier Vocational, Consilier Dezvoltare Personala, Trainer

Luminita Mihalache – experienta de peste 20 de ani in companie multinationala, sector FMCG, cu arii de competenta  la nivel de Board: expertize in HR Business Partnering, atragere, identificare si  dezvoltare de talente, remunerare, managementul performantei, consiliere, coaching, dezvoltare organizationala.

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Principiile etice ale companiei

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce să alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 de ani in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la workshop-uri interactive pana la strategii complexe de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu? Nu ezita să ne contactezi.

Job-uri Disponibile

Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.