Training

TBS oferă cursuri de formare în diferite domenii: vânzări, productivitate, leadership, resurse umane, abilităţi de comunicare şi prezentare; in parteneriat cu StarPerformining.

Înainte de începerea unui program de formare pentru un Client, TBS recurge la o identificare detaliată a necesităţilor şi obiectivelor de formare, care se realizează împreună cu Clientul.

Ne concentrăm programele pe îmbunătăţirea abilităţilor şi competenţelor profesionale necesare pentru ca membrii unei organizaţii să obţină performanţe superioare.

Mai mult, în realizarea programelor, ne bazăm pe cunoștințele dobândite în urma bateriei de teste psihologice. Aceste informaţii ne ajută să stabilim tipul de exerciţii, să combinăm persoanele în cadrul studiilor de caz şi să oferim un feedback corect de dinamică a grupului clienţilor noştri.

De-a lungul celor 20 de ani de activitate, TBS a conturat peste 25 de programe.

Acestea au drept fundament o experienta dobandita in mediul real de afaceri si sunt construite pentru a imbunatati performantele profesionale ale celor care participa in aceste sesiuni.

Temele abordate sunt variate si pleaca de la managementul echipei, leadership in situatii de criza, project manangement la sedinte despre gestionarea comportamentului in relatia cu clientul pana la tehnici de recrutare si strategii de telemarketing.

Programele pe care le putem furniza sunt:

Strategic Business Management

Grupul tinta: Manageri strategici si tactici

Obiective si capitole: Mini MBA; Simulare de afacere; Teme abordate la nivel strategic si tactic: Marketing, Financiar, Logistica, Vanzari, Resurse Umane

Numar cursanti: 15 -24 participanti/sesiune

Durata: 4 zile

Echipa de consultanti: 4 consultanti

Leadership in transition

Grupul tinta:Manageri cu potential de avansare pe pozitii superioare

Obiective si capitole:Management vs Leadership; Competentele unui leader; Factorii de esec in leadership; Tipologia comportamentala a leaderilor; Stilurile de leadership; Rezolvarea problemelor si luarea decizilor strategice; Roata paradoxala in leadership; Viziunea unui leader

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Leadership in crisis situations

Grupul tinta: Manageri strategici si tactici

Obiective si capitole:Simularea unei situatii de criza; Leader tranzactional vs transformational; Instrumentele necesare unui leader in timp de criza; Dihotomiile pe care un leader trebuie sa le balanseze in situatii de criza; Intelegerea dinamicii echipelor si leaderilor in perioade de criza; Gestionarea relatiei cu media in perioade de criza

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Managementul echipei

Grupul tinta:Manageri ce conduc echipe de angajati

Obiective si capitole: Roluri si responsabilitati; Procesul de recrutare si selectie; Dezvoltarea/motivarea indiviziilor si echipei; Conducerea echipei; management vs leadership; Evaluarea performantelor; Planul de afaceri

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Team dynamic and development

Grupul tinta: Toti angajatii 

Obiective si capitole: Intelegerea tipologiei de personalitate si a profilelor de angajati; Procesul si instrumentele necesare dezvoltarii unei echipe; Practicarea tehnicilor de gestionare a conflictelor in cadrul echipei; Practicarea tehnicilor de luare a deciziilor in echipa;

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Recruitment and selection

Grupul tinta: Manageri HR si operationali 

Obiective si capitole: Procesul de recrutare; Brieful catre agentiile de recrutare; Analiza postului; Interviul de selectie; Evaluarea candidatilor

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 1 consultanti

Finance for non-finance managers

Grupul tinta: Manageri operationali 

Obiective si capitole: Raportul profit/pierdere; Bilantul contabil; Fluxul de numerar; Costurile; Pregatirea Bugetelor; Pragul de rentabilitate; Analiza indicatorilor financiari

Numar cursanti: 20 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Project management

Grupul tinta: Manageri de proiect

Obiective si capitole: Definirea Proiectului; Planificarea Proiectului; Comunicarea Proiectului; Conducerea Proiectului si munca de echipa; Monitorizarea si controlul Proiectului; Activitati dupa lansarea proiectului

Numar cursanti: 12 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 1 consultant

Problem Solving & Decision Making

Grupul tinta:Toti angajatii implicati in rezolvarea problemelor si luarea deciziilor

Obiective si capitole: Procesul de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor; Modelul MBTI de luare a deciziilor; Modelel de analiza in luarea deciziilor; Luarea deciziilor la nivel individual vs echipa.

Numar cursanti: 12 participanti/sesiune

Durata: 2 ore

Echipa de consultanti: 2 consultanti

How to develop competencies

Grupul tinta:Toti angajatii implicati in managementul performantei

Obiective si capitole: Intelegerea competentelor; Recunoasterea competentelor; Oferirea si primirea de feedback; Planul de dezvoltare personal

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 1 consultant

Advanced Negociation Workshop

Grupul tinta: Toti angajatii implicati in negocieri

Obiective si capitole: Abordarea Casti-Castig, Descoperirea intereselor comune, Construirea optiunilor si schimbul de variabile, Folosirea standardelor, Utilizarea alternativelor, Obtinerea acordului final

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Key Account Management

Grupul tinta:Manageri vanzari din Modern Trade

Obiective si capitole: Introducere in KAM; Rolurile unui Kam si networking; Procesare date si analiza informatii; Analiza si planificarea unei afaceri cu un KA; Desfasurarea intalnirilor cu KA; Customer Service;

Numar cursanti: 12 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Distribuitor Management

Grupul tinta: Manageri de vanzari

Obiective si capitole: Rolurile unui distribuitor vs producator; Selectarea distribuitorului; Optimizarea logisticii distribuitorului; Analiza financiara a distribuitorului; Supervizarea fortei de vanzare; Sistemul de bonusare al distribuitorilor; Evaluarea performantelor unui distribuitor; Planul de afaceri al unui distribuitor

Numar cursanti: 12 participanti/sesiune

Durata: 3 zile

Echipa de consultanti: 2 consultanti

Advanced Sales Training

Grupul tinta: Angajati din vanzari

Obiective si capitole: Pasii de vanzare; Cunosterea produselor; Inchiderea vanzarii; Manipularea obiectiilor; Merchandising; Abordarea tipologiilor de clienti; Competente in vanzari

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 3 ore

Echipa de consultanti: 1 consultant

Merchandising Techniques

Grupul tinta: Agenti de vanzare sau reprezentanti vanzare

Obiective si capitole: Introducere; Merchandising in contextul de astazi; Rolurile unui merchandiser; Tehnici de merchandising; Vizita de lucru in piata; Pasii de merchandising; Concluzii

Numar cursanti: 15 participanti/sesiune

Durata: 2 zile

Echipa de consultanti: 1 consultant

Time Management
Coaching Express
Merchandising
Chain Management
Channel Management
Optimize Logistics
Toate programele mentionate mai sus le adaptăm și personalizam pe baza industriei în care activeaza firma, a profilului si a strategiei de dezvoltare a companiei;  acestea fiind construite pe baza unei discutii preliminare avute cu clientul.
Fiecare program poate avea structura open cat si in cadrul companiei. 

După fiecare program de instruire, TBS oferă clientului un sumar şi o evaluare a rezultatelor programului de instruire.

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Consultanții TBS sunt conștienți de implicațiile etice ale colaborării cu capitalul uman. Vom menționa aici doar cele mai importante trei principii care ne ghidează activitatea:

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce sa alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la diagnoza organizationala, analiză și evaluare organizatie, implementare, recrutare, training-uri, workshop-uri pana la strategii complete de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu. Nu ezita să ne contactezi.

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.