Evaluarea personalului

Evaluarea personalului

Evaluarea personalului s-a dovedit a fi una dintre cele mai importante necesităţi pentru multe companii. TBS răspunde acestei necesităţi începând de la procesul de recrutare, în cadrul căruia putem oferi Clienţilor noştri un profil cuprinzător al candidaţilor individuali, inclusiv o analiză multidimensională a caracteristicilor de personalitate şi aptitudinilor. În acest scop, TBS utilizează o baterie completă de teste:

      • Teste de Personalitate
      • Teste de Personaliate Centrate pe Leadership
      • Teste de Leadership
      • Teste de Integritate Profesionala
      • Teste de Motivatie
      • Teste de Inteligenta Emotionala
      • Evaluare 360 de grade
      • Teste Vocationale
      • Teste de aptitudini:
        • Teste de aptitudini in vanzari
        • Teste de Inteligenta
        • Teste de Aptitudini ( pot fi utilizate si in assesment center ).

adaptate obiectivelor şi/sau mediului companiei Client, analiza interactivă personală (“joc de roluri”) şi simulări la locul de muncă.

Echipa TBS şi-a îmbunătăţit serviciile de consultanţă în resurse umane şi recrutare prin achiziţia licenței pentru un nou set de teste psihologice, standardizate pentru populaţia din România.
Această achiziţie va oferi asistenţă şi sprijin clienţilor noştri sporind semnificativ calitatea rezultatelor fiecăruia dintre proiectele noastre şi asigurând astfel atingerea obiectivelor de către fiecare client.
Această baterie poate fi adaptată cu uşurinţă la toate serviciile de resurse umane şi măreşte nivelul de acurateţe a datelor pentru toate proiectele dvs.:

      • Recrutare
      • Evaluarea personalului
      • Formare
      • Managementul carierei
      • Plan de Succesiune
      • Plan de Promovari,etc.

Testele de Personalitate –  reprezinta o evaluare completă a personalităţii angajatului, ce poate fi utilizată pentru mai multe scopuri: analiza anterioară angajării, selecţie, dezvoltare, formare, gestionare şi planificarea succesiunii. Această evaluare a angajatului evaluează măsura în care o persoană se potriveşte într-un anumit post în cadrul organizaţiei dvs., iar rezultatele pot fi utilizate în timpul instruirii sau în etapele de planificare a succesiunii. Testele pot fi personalizate şi pot fi dezvoltate modele de performanţă de top pe post în funcţie de companie, post, manager sau zonă geografică.

Testele sunt utilizate ca instrumente de evaluare anterior angajării pentru identificarea celui mai potrivit candidat pentru un anumit post. De asemenea, se utilizează pentru realizarea fişelor postului şi modelelor de performanţă la locul de muncă. Rapoartele obţinute în urma testelor ajută managerii să intervieveze şi să selecteze persoanele cu cea mai ridicată probabilitate de succes pe un post şi oferă recomandări practice pentru instruirea acestora în vederea atingerii performanţelor maxime.

Testele de Personaliate Centrate pe Leadership – pot fi folosite în principal pentru evaluarea abilităţilor de leadership şi eficacităţii managerilor şi liderilor dvs. Acest sondaj de dezvoltare a leadership-ului compilează un sistem de feedback din partea subordonaţilor direcţi, omologilor, supervizorilor şi chiar a clienţilor, cu un program personalizat pentru dezvoltarea unor abilităţi de leadership specifice, pe baza feedback-ului respectiv. Rapoartele explică modalitatea de îmbunătăţire a tehnicilor de formare, management, precum şi a comunicării, pentru obţinerea unui nivel superior de succes.

Testele reprezinta o evaluare de leadership de 360 de grade, utilizată pentru a ajuta managerii să identifice şi să prioritizeze propriile oportunităţi de dezvoltare şi abilităţi de leadership. De asemenea, se utilizează pentru identificarea problemelor de management care ar putea duce la scăderea productivităţii angajatului, a moralului şi a profitului.

Testele de Leadershippot deveni si un instrument de evaluare a managerilor, care măsoară factorii critici de compatibilitate la locul de muncă între manageri (directori executivi, directori, supervizori, team leaders, etc.) şi subalternul (subalternii) acestuia pentru a afla în ce măsură se potrivesc  cu postul de conducere. Înţelegerea dinamicii relaţiei supervizor-subordonat ajută managerul să lucreze mai eficient cu fiecare angajat recunoscând diferenţele şi similitudinile de perspectivă. Datorită acestei înţelegeri mai bune, managerii pot stabili cu uşurinţă zonele care necesită dezvoltare, pot participa la programe corespunzătoare de formare şi pot lua măsurile necesare pentru a deveni manageri competenți.

Testul de evaluare a managerului este utilizat pentru a oferi informaţii cu privire la compatibilitatea managerială specifică dintre manageri şi subordonaţii direcţi. De asemenea, oferă o modalitate specifică pentru sporirea productivităţii managerului şi angajatului pentru a asigura o mai bună compatibilitate cu locul de muncă.

Testele de Integritate Profesionala - reprezinta un instrument de selectie care se bazeaza pe masurarea comportamentelor dezirabile si indezirabile in cadrul unei organizatii.

Ca si comportamente dezirabile care pot fi masurate prin intermediul acestor teste mentionam: orientare spre client, productivitate, acuratete, angajament/satisfactie in munca, promovabilitate.

Ca si comportamente indezirabile care pot fi masurate prin intermediul acestor teste mentionam: consum de alcool si de alte substante, infractiuni rutiere, intarzieri, indolenta, sabotaj al productiei sau al proprietatii, nerespectarea normelor de protectie a muncii, furt, concediu medical neautorizat.

Testele de Motivatie – sunt dezvoltate pentru masurarea motivelor care orienteaza comportamentul la locul de munca. Aceste instrumente psihometrice masoara patru tipuri de orientari:

      • orientarea catre obiective
      •  orientarea catre inovatie
      •  orientarea catre conducere
      • orientarea catre relationare.

Testele de Inteligenta Emotionala – evalueaza o serie de aspecte:

      • aptitudinea unei persoane de a fi constienta de propriile emotii;
      • aptitudinea unei persoane de a fi constienta de emotiile celorlalti;
      • aptitudinea unei persoane de a-si controla propriile emotiile;
      • adaptabilitatea.

Testele de Aptitudini –  sunt cele mai folosite in psihologia organizationala in cadrul careia cuvantul cel mai important de pe ordinea de zi a oricarei organizatii este: performanta. Cu ajutorul acestor tip de teste se pot evalua inteligenta, aptitudinile generale necesare pentru indeplinirea sarcinilor prevazute in fisele de post si aptitudinile pentru vanzari.

Aceste instrumente psihologice devin extrem de valoroase si in cadrul unei sesiuni de Assessment Center deoarece va ajuta in trei directii:

      • definirea adecvata a sarcinilor postului;
      • evaluarea corespunzatoare a personalitatii, cat si a inteligentei emotionale;
      • evaluarea completa a aptitudinilor specifice care contribuie la indeplinirea cu succes a sarcinilor postului

Această baterie ne va ajuta să surprindem o imagine mai realistă a candidaţilor, angajaţilor, profesiilor şi organizaţiilor. Ceea ce oferim sunt nu numai rezultate de calitate superioară, dar şi o procedură completă de consultanţă care va corespunde obiectivelor şi ţintelor stabilite pentru organizaţia dumneavoastră. Noi vă vom susţine în luarea deciziilor, de la definirea necesităţilor şi stabilirea situaţiei efective, până la şi inclusiv selecţia unor soluţii optime şi implementarea rezultatelor. Experienţa şi capacităţile noastre de soluţionare a problemelor vă vor consolida poziția de lider.

UKRO