Job: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST * 3 pozitii

Title CUSTOMER SERVICE SPECIALIST * 3 pozitii
Company Name Confidential
Job ID 11251
Date of Job Posting 2019-02-14
Deadline of Application 2019-03-14
Job City Bucuresti si Ilfov
Job Country Romania
Job Industry (field) Production
Job Duration (in months) Permanent
Job Specialization Production
Job Type Permanent
Job Position Specialist
Job Title Customer Service Specialist *3 positions
Job Description

Clientul nostru este una dintre cele mai mari companii multinationale producatoare in domeniul lor de activitate. Datorita dezvoltarii sale regionale isi maresc echipa cu : 

Customer Service Specialist * 3 pozitii

Responsabilitati:

-                    Gestioneaza Portofoliul de Clienti pentru clientii alocati

-                    Coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic tinand cont de cerintele clientilor (Introduce comenzile in  sistem             pentru  clientii alocati)

-                    Confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora

-                    Gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii

-                    Ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale

-                    Elaboreaza oferta comerciala (incluzand calculatiile de pret) si elaboreaza contractele de colaborare pentru clientii noi

-                    Mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor

-                    Urmareste stocurile existente si propune solutii de valorificare pentru stocurile cu termen de livrare depasit

-                    Urmareste organizarea transportului/  livrarea la client,

-                    Monitorizeaza stadiul urgentelor clientilor si da feedback corespunzator, trimite lista de urgente catre logística.

-                    Completeaza fisele pentru produsele noi si comunica, in acest sens, pentru clientii alocati

-                    Face comenzile de cooperare si urmareste stadiul acestora

Cerinte :

-              Studii Superioare – domeniu tehnic sau socio-uman

-               Min. 2 ani intr-un post similar

-               Managementul situatiilor conflictuale

-               Empatie

-               Sociabilitate

-               Comunicare

-               Competenta interculturala

-               Gandire de ansamblu / orientata pe proces

-               Gandire si actiune eficienta si economica

-               Abilitatea de a lua decizii

-               Orientare pe obiectiv

-               Planificare si organizare

-               Eficienta

-               Atentie la detalii

-               Prelucrarea comenzilor

-               Gestiunea relatiilor cu portofoliul de clienti arondat

-               Verificarea respectarii caracteristicilor tehnice, inclusiv carateristicilor de proiectare O) pentru comenzile si contractele de care raspunde

-               Optimizarea stocurilor

-               Limba engleza – nivel EU A1

-              Utilizare pachet MS OFFICE – Word, Excel, PowerPoint 

If you feel you have the necessary skills for these truly challenging and rewarding positions, send your CV in English at tbs@tbs.ro  quoting the position name on all correspondence, till  March 14, 2019. Applications will be treated in strict confidentiality. Only selected candidates will be contacted for an interview. If you apply it means that you agree with GDPR posted on homepage. 

Apply Now
UKRO